-->

Pagina's

zaterdag 4 juni 2011

Dit is mijn uitwerking voor de Mango Fool Challenge op de blog van Anneke



De achtergrond van dit label gesponst met Distress Inkt Spiced Marmelade en Barn Door.
Een rechthoek afgeplakt op de label en met Broken China het ruitmotief  gestempeld.
Over een wit papier heb ik met mijn inktpad geveegd om de donkere kleuren te krijgen.
Vervolgens heb ik de bloemen uitgeponst en het steeltje uit de losse hand geknipt.
Ik heb hiervoor de kleuren Barn Door, Spiced Marmelade, Broken China en Peeled Paint gebruikt.

Stempels: Darkroom Door, plaid background
Art Journey, Pages

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoe je die achtergrond gestempeld hebt!! Een fraai label voor Anneke's uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk label heb je gestempeld voor mijn uitdaging! Mooie kleuren en de ruitjes springen erg in het oog! Ik ben heel blij dat je meedoet! Zo leer ik gelijk ook je blog kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf label, helemaal de goede kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen