-->

Pagina's

zaterdag 2 juli 2011

ATC kinderen

Voor de swap van juni op Dutch ATC's met het thema "Kinderen" heb ik deze vijf ATC's gemaakt.
Voor mij een hele nieuwe stijl van werken. Maar ik ben zeer tevreden met het resultaat !





De achtergrond heb ik gemaakt door met de met een applicator draaiende bewegingen te maken. Ik heb hier Distressinkt gebruikt in de kleuren Barn Door, Spiced Marmelade en Brushed Corduroy.
Over deze achtergond heb ik een strepenstempel gezet. Vervolgens ben ik de bloemen gaan stempelen en heb de blaadjes ingekleurd met een Uni Posca stift. Verder de achtergrond opgevuld met zwarte stippen. De randjes van de bloemen en de stippen heb ik met een wit lijntje omgetrokken.

Stempels: Tim Holtz:strepen,Aud Design:stippen, Action:bloem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten