-->

Pagina's

woensdag 9 november 2011

ATC in herfstkleuren

Voor een swap heb ik ATC's gemaakt in herfstkleuren.
Ik heb eerst de spinnenwebben gestempeld met witte inkt en geëmbossed met clear embossingpoeder.
De achtergrond heb ik gesponst met Distress Inkt in de kleuren Gathered Twigs, Seedles Preservers en Peeled Paint. Daaroverheen heb ik gestempeld met een "scratch" achtergrondstempel. Vervolgens afgewerkt met perfect pearls.
De spin is een stempel die ik ook met inkt hebt bewerkt en perfect pearls.

Stempels: Darkroom Door Scratches

2 opmerkingen:

  1. Delia ik zag je link op ARTSpeciaaly Friends en je kaart is schitterend. Ben weg van je spinneweb. Super. Mooie achtergrond en kleur.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowie hele mooie ATC en je hebt de nieuwe distress kleuren gebruikt. Heerlijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen