-->

Pagina's

donderdag 19 april 2012

Liftchallenge #14 Iets anders

Via een ander blog kwam ik terecht op het Liftchallengeblog. Wat een leuke uitdagingen !


Dit is de opdracht:
"Maak een kaart van alleen cardstock en verwerk op je kaart je zelfgemaakte design papier (dus van cardstock) dat je maakt met behulp van een door jou gekozen techniek of technieken."

Ik ben afeglopen zaterdag op de Art Specially geweest en heb daar een workshopboekje gekocht omdat ik niet alle workshops heb kunnen doen. Ik heb dus een techniek uit het boekje gekozen. Voor deze achtergrond heb ik  druppels ecoline op een babydoekje gedaan en hiermee strepen gemaakt.

Dit zijn een aantal achtergrondjes die ik heb gemaakt.

En dit is het kaartje wat ik heb gemaakt met de blauw-groene achtergrond.


Stempels:

De Creatie: Crafty Combinations






9 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk Delia.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi achtergrondje Delia! Grappig hondje heb je gebruikt. Hartstikke leuk dat je met ons meedoet!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof idee en je kaart is echt super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is ook weer een leuk idee om een achtergrond te maken!
    Erg leuk kaartje geworden, en dank je wel voor het meedoen!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Mooi kaartje heb je ermee gemaakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk!! Dat hondje staat er goed op! Mooie achtergrondjes heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de Liftchallenge.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi achtergrond en heel leuk kaartje!Leuk challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem leuk, heb een tijdje geleden bijna hetzelfde kaartje gemaakt, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen