-->

Pagina's

dinsdag 29 mei 2012

Nog een paar kerstkaartjes

Ik weet het. Het is mei maar kerstkaartjes maken blijf ik altijd leuk vinden!
Ik doe het ook omdat ik ieder jaar te laat begin en dan moet ik een hoop kaartjes maken in korte tijd.
Vaak maak ik een dan een serie met dezelfde kaarten. Maar ik vindt het veel leuker om allerlei verschillende kaarten te maken!
Deze twee kaartjes zijn een variant op het kaartje wat ik al eerder maakte. Zie deze post.



Stempels en papier zijn van de Action. Het lint komt bij Intratuin vandaan.

4 opmerkingen:

  1. Dat stempeltje is zo mooi! Leuke kaartjes hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi leuke kaarten je bent al goed bezig hihi.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hardstikke leuk! Je brengt me op een idee! EN dat is zo leuk aan bloggen he??

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen