-->

Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Top 2000 Blog Party- dag 7

Voor de laatste dag van de Top 2000 heb ik gekozen voor het nummer "Clocks" van Coldplay. Het liedje staat op nummer 12.
 
The song I choose for the last day of the Top 2000 is "Clocks" from Coldplay. The song is on number 12 in the list.

Wat was het weer leuk om mee te doen met de Top 2000 Blog Party van Marit dus ik hoop dat zij dit in 2014 weer gaat organiseren. Ik ga dan zeker weer meedoen !

Also this year it was a lot of fun to participate in Marit's Top 2000 Blog Party so I hope she will organise it again in 2014. I'm certain I will be in again !

 
Voor al mijn uitwerkingen van de afgelopen zeven dagen heb ik een boekje gemaakt waar ook alle volgende jaren inpassen.
Het papiertje vond ik nog ergens in mijn voorraad en zat een keer bij de Flow. Perfect voor dit project met de plaatjes van oude cassettebandjes!
 
I made a book for all the projects I made these last seven days and the next years will also fit into it. I found the paper in my stash. It was a gift that came along with the magazine Flow. The pictures of the old tapes were perfect for this project !
 



Heb je ook zin om nog vandaag mee te doen met deze blogparty?
Klik hier voor het blog van Marit.
Would you still like to play along today with this blogparty?
Click here for Marit's blog.
 
Stamps:
Art Journey: Aunts
Tim Holtz: The Journey, Life's Possibilities
 
Distress Ink:
Spiced Marmelade, Rusty Hinge, Tea Dye, Frayed Burlap
 
Others:
Tim Holtz Alterations: Chip Block
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten