-->

Pagina's

zondag 15 mei 2011

Challenge stempelstudio mei "Birds"

Hier is mijn uitwerking van de challenge van de Stempelstudio in mei. Het thema is "Birds"

Ik heb een kaartje gesponst met Distress Inkt in de kleuren Dusty Concord, Spiced Marmelade en Barn Door.
Hieruit heb ik inchies geponst. Ik heb een afdruk gemaakt met de vogelstempel van Crafty Individuals en hieruit ook inchies geponst. De inchies ook gekleurd met dezelfde kleuren distressinkt. Het geheel aan elkaar geplakt en op een zwarte ondergrond gemat.
Met de restjes heb ik nog een Scrapling (1,5"x4,25") gemaakt.

Stempels
Inkadinkado: Delicate Branches
Marianne Design: Swirl en tekst
Crafty Individuals: CI266

3 opmerkingen:

  1. Hoi Leuke kaart,succes met challenge.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi gedaan en een leuk idee zo met de inchies.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van de stempelstudio
    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen