-->

Pagina's

zondag 4 augustus 2013

Art Journey Challenge #36 Shades of blue and green

Hierbij mijn kaartjes voor de Art Journey challenge met het thema "Shades of blue and green".
Ik hou erg van deze kleurcombinatie dus deze challenge was extra leuk om te doen!
 
These are my cards for the Art Journey challenge with the theme "Shades of blue and green".
I love this colourcombination very much so this was a really funchallenge for me!
 
 
 
 
 
 
Klik hier voor de challenge.
 
Click here for the challenge.
 
Stamps:
Art Journey: Steampunk 2, Pages, Friends 2, Bird Boy, Fish, Steampunk 3

10 opmerkingen:

  1. Wat is er veel variatie mogelijk in blauw- en groentinten. Deze vind ik ook echt mooi. Leuke details op beide kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Delia wat een prachtige kaarten heb je gemaakt voor de Challenge!! De bovenste kaart heeft wel mijn (lichte) voorkeur maar ik vind ze beiden prachtig.. heel verschillend ook.. Je hebt de kaarten mooi afgewerkt met veel details.. Super !! Bedankt voor het needoen..

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twee mooie kaarten,
    mooi hoe je die vissen vastgemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten, leuk detail hoe je de vissen hebt bevestigd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes. Wat heb je een leuke techniek gebruikt voor de achtergrond van het tweede kaartje! Bedankt voor het meedoen aan de Art Joureny challenge.
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide kaarten vind ik mooi!!!! Leuk vooral die panelen in de bovenste.
    Bedankt voor het mee doen aan onze challenge.

    groetjes

    Louise Kolker
    Art Journey

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaarten heb je gemaakt, de bovenste vind ik zo moou afgewerkt en ingekleurd , knap gedaan !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaarten! Mooie achtergrond bij de tweede. Ook die vissen met touwtjes vind ik top! Fijn dat je meedoet met de AJ challenge!

    BeantwoordenVerwijderen