-->

Pagina's

zondag 18 december 2011

Kerstdoosjes

Voor mijn collega's op mijn kamer maak ik elk jaar een cadeautje. Dit jaar is het een pizzadoosjes met waxinelichtjes erin. Ik heb er in totaal zes gemaakt.





Het patroon van het doosje heb ik hier gevonden. De buitenkant van het doosje heb ik bestempeld met ijskristallen met Colorbox Frost White. Voor de waxinelichtjes heb ik een rondje tissuepapier bestempeld met muzieknoten en dit met de heattool aan het waxinelichtje vastgesmolten. Ook de bloemen heb ik bestempeld met de muzieknoten.

Stempels:
Art Journey: Angels, Christmas Seals
Kaisercraft: muzieknoten

3 opmerkingen:

  1. Je collega's mogen zich gelukkig prijzen met jou, als je elk jaar zo'n mooi kadootje maakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een leuke doosje gevuld met de prachtige waxinelichtjes. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen