-->

Pagina's

woensdag 13 juli 2011

Art Journal omslag

Ik heb de voor-en achetrkant van mijn Art Journal gemaakt.

Ik heb het papier beplakt met stukken uit een oude boek. Hierop heb ik eerst gesso gesmeerd en daarna blauwe acrylverf en daaroverheen vergen met paarse acrylverf.
De swirl heb ik gemaakt met een sjabloon en bronskleurige acrylverf.
De achtergrond van de letters "ART" zijn gemaakt van oud boekpapier met gesso en acrylkrijt. Vervolgens heb ik ze met een Coluzzlemal uitgesneden. Ook mijn naam is met een Coluzzlemal uitgesneden.
De witte en zwarte accenten heb ik gemaakt met een uni-ball Signo pen. 

2 opmerkingen:

  1. Schitterend mooi Delia.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow,dat blauw knalt er echt uit: super mooie kleur!!

    Het is een heel mooi art journal geworden!

    xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen