-->

Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Stamp Carving Les 3 Contained Chevron

Ik heb dit weekend mijn Speedy Carve ontvangen uit Engeland en kon eindelijk weer aan de slag. De andere had ik met gum gemaakt maar die had ik niet in een groot formaat. Deze stempel is 3" x 4".
Ik vind hem echt super geworden en je kan er geweldig mooie dingen mee maken !


 Deze kaart heb ik gemaakt omdat de Stempelstudio 7 jaar bestaat en een wedstrijd heeft uitgeschreven voor het maken van een verjaardagskaart. De chevron stempel heb ik afgedrukt met Distress Ink in de kleur Gathered Twigs. De zeven heb ik via Word gemaakt en uit kraft cradstock geknipt. Deze heb ik bestempeld met een achtergrondstempel met Color Box Frost White.

Stempels:
Hero Arts: Dots background

1 opmerking:

  1. Je bent zo lekker bezig met je stempels. Geweldig leuk! Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen