-->

Pagina's

dinsdag 25 december 2012

Kerstmis !

Vanaf deze plek wil ik iedereen een goede kerst toewensen !

 
 
Vandaag mocht ik dan eindelijk mijn kadootje van mijn swappartner Wendy uitpakken.
Dit zat erin. Wendy bedankt voor al deze leuke spulletjes !
Ik ben in ieder geval helemaal verliefd op het gehaakte tasje !

 
 

Nu kan ik ook onthullen wat ik aan Wendy heb gestuurd.
Ik maakte een mooie boekenlegger die je aan de punt van je bladzijde kunt doen.
De bloemen die ik op de driehoek stempelde heb ik ook nog gestempeld op Shrinky Dink en aan het lint gehangen. En nou maar hopen dat ze van lezen houdt !


 
Stempels:
Art Journey: Nature Flowers, Pages

3 opmerkingen:

  1. Ik zie hieronder mooie kerstkaarten. Je maakte ook een prachtige boekenlegger, heel mooie kleuren!
    Ik wil je graag ook fijne feestdagen wensen Delia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ben ik blij dat je je kadotje leuk vind, is toch altijd afwachten he! Ik ben heel erg blij met de boekenlegger die jij mij kado gaf, ben ik heel erg blij mee en zal ik zeker gebruiken want ik lees regelmatig hoor!
    Nog fijne feesten!!

    BeantwoordenVerwijderen