-->

Pagina's

vrijdag 28 december 2012

Top 2000 blog party

Vandaag heb ik een aantal ATC's gemaakt om mee te doen met de blogparty op Marit's blog.
Ik heb mij laten inspireren door titels uit de Top 2000 van 25,26 en 27 december.
Ik kan het iedereen aanraden om nog gauw mee te doen met dit leuke feestje !
 
 
Voor 25 december heb ik gekozen voor "An Englishman in new York" van Godely & Creme


 
Stempels:
 
Crafty Individuals: CI-221
Art Journey: Men
 
Voor 26 december heb ik gekozen voor "Ik ga naar Frankrijk" van The Amazing Stroopwafels.




Stempels:
 
Tim Holtz: French Market
 
 
En voor 27 december koos ik voor "ABC" van Jackson 5
 
 
Deze ATC heb ik gemaakt van restjes achtergrondpapier waaruit ik letters heb gestanst.


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ATC's, leuk om je te laten inspireren door de liedjes hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je snel gedaan zeg. En wat zijn ze leuk geworden!
    Heb je ze al naar Marit gestuurd ?
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze ook al naar Marit gestuurd.
      Kom ik ook in de "Hall of fame" !

      Verwijderen
  3. Leuke kaartjes, mooie liedjes. Top :)

    BeantwoordenVerwijderen